Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 19:35 - Типично неумерено дръзко...
Автор: delighted Категория: Тя и той   
Прочетен: 2524 Коментари: 14 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

 
 

Докато се правеше на интересен,
безсмислено и нелоялно спрямо мен,
с много други,
чешейки егото си с изкуствени, насилени думи,
те обичах и чуках.

Събличайки те изцяло.
Неумерено бавно. През цялото време.
До напълно гол. До безпомощност
пред любовта и страстта ми.
Жестоко и жадно.
Докато те направих напълно мой.
Знаеш ли как? Всякак.
Защото ти се отдадох.
Безразсъдно. Докрай.
Истински. Без фалш. Без остатък.

Любовта ми бе пламенна циганка.
Ненаситна, гладна и алчна.
Безмилостна.
Просеща, грабеща и раздаваща се.
Гореща. До адски. По всичките скАли и степени.

Любовта ми танцуваше
всеотдайно, непокорно и диво.
Безмилостно, неуморно и огнено.
Във кръвта ти.
Точно по този начин
неумолимо достигна сърцето ти,
дори когато бе празно.

Затова
сега, когато си тръгнах,
ще те боли,
че ме няма.
Ще ти липсвам
до смърт
от тука нататък.

И за двама ни.






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Не го оставяй :))))) Я го погледни в очите :
03.07.2011 20:21
http://www.youtube.com/watch?v=wCcJuN47UcY

Дръж се за мен, когато животът те разкъсва
Дръж се за мен, когат не знаеш как да продължиш
Мога да те разбера

цитирай
2. delighted - Привет, Фениксче :)
03.07.2011 20:27
Аз просто се отказвам. Той ме остави. По много начини. Отдавна.

Какво да се прави. Живот...

Песента ми хареса, както и откъсът, благодаря ти!
цитирай
3. анонимен - Страхотно. Надявай се. Абе, днес ...
03.07.2011 21:32
Страхотно. Надявай се. Абе, днес май бързо им минава, защото предлагането надвишава търсенето и поради опедерасчването на голяма част от мъжките екземпляри.
цитирай
4. ddiaries - много ясно
03.07.2011 22:15
остави го с горещите спомени- гадния кучи гъз.
Студенокръвните хора не можеш ги научи на страст..
цитирай
5. queerfish - delighted,
04.07.2011 10:49
защо се случва така...Не може нещо толкова искрено, всеотдайно и истинско да умре! Не вярвам...Уморително е и ужасно болезнено (знам го вече от опит), но смятам, че ако преодолеете драсканиците и псевдо контактите във виртуалното пространство, ще бъде по-различно...
Хубава и усмихната седмица, приятелко! Прегръдки топли... :)*
цитирай
6. delighted - Ами както дойде, Куш.
04.07.2011 11:52
То като гледам положението, ако ми бе възможно, щях да се пренасоча към жени. Поне ще ги разбирам, а вероятно и те мен, ама пусто... Май и на гей ще трябва да съм доволна в някакъв момент, м? Само не и "истински мъжкар", дето трябва да се доказва и самодоказва като муфлон ;)
цитирай
7. delighted - ddiaries :)),
04.07.2011 11:57
за да съм честна - страстта бе споделена, ала взех да не издържам на разпиляването. Какво да направя, бях алчна за него и не умея да се примирявам, докато намирам смисъл...

Странно, тези дни ми се върти неспецифичния за мен израз "лъжлив кучи син!", и ти направо ми взе думите :)) Усмихната и вълнуваща седмица, ddiaries ;)
цитирай
8. delighted - Снежке, не искам да съм лошия вестоносец,
04.07.2011 12:00
не знам как, и на мен не ми се вярва чак, ама... може.

Вече не остана нищо за преодоляване. Всичко е погълнато от умора, разочарования, недоверие и невъзможност. Съжалявам, че го казвам точно аз и именно на теб, миличка...

Прегръщам те с много обич и признателност за съпреживяването и непоклатимата подкрепа, които ми даряваше толкова време! :***
цитирай
9. анонимен - Българките сте онеправдани. Ху...
04.07.2011 14:30
Българките сте онеправдани. Хубави жени а мъжете като пуфлеци. Ходят с анцузи, нерешителни, колебливи, нямат нито табиет нито вкус. Че те даже и войници не ходят. Как да възмъжеят? От електронни игри ли? Не ми се говори направо. Много пъти съм го повдигал тоя въпрос-нула внимание.
цитирай
10. elinora - delighted,
04.07.2011 19:33
много силен стих!
пп има още обаче... не е край (от опит) :-*
цитирай
11. delighted - Куш, това не е български,
05.07.2011 11:22
а световен проблем :))

Проклетата еманципация ни ограби женствеността, а на мъжете трансформира тестостеронът в естроген. Сега ще си берем плодовете: нито мъжете - истински мъже, нито жените достатъчно женствени и нежни...
цитирай
12. delighted - Ели,
05.07.2011 11:24
времето ще покаже. Но и болката се изморява, а усещането за нещастие също има срок на давност...

ПП: Аз те прегръщам повече :) :***
цитирай
13. joysii - Когато една жена се отдаде на 100%, ...
24.07.2011 09:56
Когато една жена се отдаде на 100%, винаги губи. При това - всичко.
Научи се, да обичаш мъж, но да опазиш половината си сърце недокоснато от него.С тази половина да обичаш само себе си.Така, когато изгубиш, ще си наранена наполовина.
Поздрави.
цитирай
14. delighted - Много си права, Джойс!
24.07.2011 16:39
Дано съм способна да послушам съвета ти.

Хубав ден, мила! :))

ПП: Слава Богу, че имах само едно сърце...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delighted
Категория: Изкуство
Прочетен: 143902
Постинги: 97
Коментари: 449
Гласове: 1114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930